Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

My Alphabet Cup!!!

Η διδασκαλία του αλφάβητου μόλις ξεκίνησε στις τάξεις μου κι έτσι είμαι σε συνεχή αναζήτηση νέων ιδεών. Την ιδέα της παραπάνω φωτογραφίας την λάτρεψα από την πρώτη στιγμή διότι είναι από τις ιδέες που μπορείς να χρησιμοποιήσεις ακόμα και στο τελευταίο λεπτό που σου έχει απομείνει πριν χτυπήσει το κουδούνι κι έτσι να γεμίσεις κάθε λεπτό της ώρας σου.  
Γεμίζοντας ένα απλό ποτηράκι με γράμματα του αλφαβήτου, έχεις ένα σωρό ιδέες για παιχνιδάκια και δραστηριότητες. Για να το φτιάξω χρειάστηκα μόνο ένα ποτηράκι, μερικά γλωσσοπίεστρα, Blu-Tack και γραμματάκια που βρήκα εύκολα στην αγορά (γράψτε μου στο πλαίσιο Contact Emma για να σας πω από που τα προμηθεύτηκα). 

Με το ποτηράκι αυτό μπορώ να ζητήσω από τους μαθητές μου...

... να βρουν μέσα στο ποτήρι το γράμμα που τους ζητάω                                                              
                                                                 
 ...να βάλουν τα γράμματα σε αλφαβητική σειρά                                                                               
                                                                           
... να διαλέξουν ένα γράμμα τυχαία και να βρουν στην τάξη κάποιο αντικείμενο που ξεκινά από το γράμμα αυτό

  ...να σκεφτούν μια λέξη που ξεκινά από το γράμμα που διάλεξαν              
                                         
...να μου πουν το Letter Name ή το Letter Sound του γράμματος     
                                                 
...με την χρήση flashcards να τοποθετήσουν τα γράμματα πάνω στην κάρτα που απεικονίζει λέξη που ξεκινά από το γράμμα αυτό 

... να χωρίσω σε δύο cups κεφαλαία και μικρά και να τους ζητήσω να τα κάνουν ζευγάρια πάνω στο θρανίο

Κάθε μέρα σκέφτομαι κι άλλα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε με το Alphabet Cup!!! 
Ελπίζω να σας φανεί το ίδιο χρήσιμο. 
                                                      

4 σχόλια :

  1. Καλησπέρα,
    Που βρήκατε τα γράμματα για την δραστηριότητα?
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!Σας απάντησα σε προσωπικό μήνυμα. Παρακαλώ πείτε μου αν το εχετε λάβει.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα σας! Θα ήθελα κι εγώ να ρωτήσω το ίδιο πράγμα! Μπορείτε να μου πείτε που θα τα βρω; Ευχαριστώ πολύ και συγχαρητήρια για τις πολύ έξυπνες και χρήσιμες ιδέες!!

      Διαγραφή
  2. Γεια σας!Γι αυτες τις δραστηριότητες συνεργαζονται ολα τα παιδια μαζι ή ο καθενας εχει το ποτηρακι με τα γραμματακια του; και μπορειτε να μ ενημερωσετε και μενα απο που τα προμηθευτηκατε; ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή