Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Playing with Demonstratives!!!



Στην προσπάθεια μου να βοηθήσω τους μαθητές της Junior A μου να κατανοήσουν καλύτερα τα Demonstrative Pronouns και έπειτα από έρευνα στο διαδίκτυο, αποφάσισα να φτιάξω αυτά τα χαριτωμένα χεράκια.
Στην τάξη, τοποθέτησα διάφορα αντικείμενα σε διαφορετικά σημεία και αρχικά χρησιμοποίησα τα χεράκια ώστε να παρουσιάσω την γραμματική της ημέρας. Έδειχνα λοιπόν ένα μήλο που βρισκόταν μακριά μου με το χεράκι that και έλεγα That is an apple. Αντίστοιχα χρησιμοποίησα το χεράκι this για αντικείμενα κοντά μου. Στο επόμενο μάθημα έκανα το ίδιο με τον πληθυντικό. Στο τέλος του μαθήματος παρότρυνα τους μαθητές μου να φτιάξουν προτάσεις χρησιμοποιώντας τις λέξεις this, that, these, those.. Ζήτησα από τους μαθητές μου να σταθούν σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο που είχα επιλέξει εγώ (ώστε να έχουν αντικείμενα κοντά και μακριά τους) και εκείνοι έκαναν αυτό που είχα κάνει εγώ νωρίτερα. Σήμερα έχουμε επανάληψη και σκοπεύω να τα χρησιμοποιήσω πάλι. Για να τα φτιάξω χρειάστηκα άσπρο χαρτόνι, μαύρο μαρκαδόρο, ψαλίδι, blu-tack και για τα ραβδάκια έκοψα χαρτόκουτο (για να είναι σταθερό) και το έντυσα με άσπρο χαρτόνι. Σχεδίασα στο χαρτόνι τα χεράκια, τα έκοψα και με blu-tack τα κόλλησα στα ραβδάκια από χαρτόκουτο. Έπειτα, έφτιαξα ταμπελίτσες this, that, these, those και αντίστοιχα κόλλησα this  ή these στο μικρό ραβδάκι και that ή those στο μακρύ. Εάν δυσκολεύεστε να σχεδιάσετε το χεράκι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παρακάτω εικόνα την οποία απλά θα εκτυπώσετε.













Στις παρακάτω φωτογραφίες φαίνεται καλύτερα η διαδικασία που ακολούθησα.



Αξίζει να το δοκιμάσετε.... :)

5 σχόλια :