Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

Irregular Verb Groups!!!




Ένας διαφορετικός τρόπος για να δουλέψουμε τα ανώμαλα ρήματα στα Αγγλικά με τους μαθητές μας είναι αυτός της σημερινής μου ανάρτησης. Έφτιαξα έναν πίνακα με διαφορετικές ομάδες ρημάτων ανάλογα με το πώς αλλάζουν σε Past Simple και Past Participle.
Έφτιαξα επίσης μία ακόμα εικόνα με ρήματα κατηγοριοποιημένα τα οποία είναι σε λίστες και έχουν μάλιστα το ίδιο χρώμα με το σωστό πλαίσιο στο οποίο ανήκουν και πρέπει να τοποθετηθούν στον πίνακα με τις ομάδες. Ο τρόπος με τον οποίο δούλεψα εγώ είναι ο παρακάτω, έκοψα τα ρήματα που βρίσκονται σε λίστες, τα ανακάτεψα και τα τοποθέτησα σε ποτηράκι, όπως φαίνεται στην φωτογραφία παρακάτω. Δεδομένου ότι οι μαθητές μου είχαν ήδη μελετήσει τα ανώμαλα ρήματα στα προηγούμενα μαθήματα, παίξαμε στην τάξη. Ο μαθητής τραβούσε ένα χαρτάκι από το ποτήρι και έπρεπε να το τοποθετήσει στην σωστή κατηγορία δίνοντας μας Past Simple και Past Participle. Εγώ είχα τον πίνακα με τα πλαίσια ανοιχτό στον διαδραστικό πίνακα και τα παιδιά φωτοτυπημένο μπροστά τους. Εγώ το έγραφα στον πίνακα και εκείνα στην φωτοτυπία τους. Ήταν ενδιαφέρον αν και μας πήρε σχεδόν μισή ώρα μέχρι να ολοκληρώσουμε τις ομάδες. Ο πίνακας με τις λίστες μπορεί να χρησιμοποιηθεί και κατά την διάρκεια της διδασκαλίας των ανώμαλων ρημάτων. Τους δύο πίνακες θα τους βρείτε παρακάτω και απλά θα χρειαστεί να τους αποθηκεύσετε (πατώντας πάνω τους να ανοίξουν, κάνοντας δεξί κλικ και επιλέγοντας Save As) και να τους εκτυπώσετε. Μήν εκτυπώσετε την πρώτη φωτογραφία της ανάρτησης παραπάνω αλλά τις δύο παρακάτω. Προσέξτε στις ρυθμίσεις της εκτύπωσης, ώστε να εκτυπωθούν σωστά σε ολόκληρη σελίδα. Εχω επίσης ανεβάσει στο τέλος της ανάρτησης την δραστηριότητα σε αρχείο Word, σε περίπτωση που  η εικόνα δεν εκτυπωθεί σωστά. Για οποιαδήποτε βοήθεια, γράψτε μου στο πλαίσιο Contact Emma.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου