Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Printable Action Verb Flashcards!!!

 


Στο σημερινό μου post σας έχω κάτι που μου πήρε χρόνο για να φτιάξω, αποδείχτηκε όμως σούπερ βοήθεια στην προσπάθεια μου να διδάξω Present Continuous την προηγούμενη εβδομάδα. Έφτιαξα τις δικές μου Flashcards οι οποίες απεικονίζουν ρήματα (Action Verbs), με σκοπό να τις χρησιμοποιήσω  στην διδασκαλία χρόνων κυρίως.
Πρόκειται για 24 κάρτες με ορισμένα από τα πρώτα ρήματα που μαθαίνουν τα παιδιά στις Junior τάξεις. Στην μια πλευρά κάθε κάρτας βρίσκεται η εικόνα και στην άλλη το ρήμα γραμμένο. Οι κάρτες μπορούν να χρησιμοποιηθούν με πολλούς τρόπους. Για παράδειγμα, τώρα στον Present Continuous τις χρησιμοποίησα για να διδάξω κατάφαση ( She's cooking) δείχνοντας την αντίστοιχη κάρτα, άρνηση (She isn't cooking) δείχνοντας μια λάθος κάρτα, ερώτηση και σύντομη απάντηση δείχνοντας κάρτες και περιμένοντας από τα παιδιά να μου απαντήσουν ( Is she cooking? Yes, she is / No, she isn't). Επίσης, έδειχνα μια κάρτα και ρωτούσα 'What is she doing?' και πολλά άλλα. Οι κάρτες είναι κατάλληλες για τα πρόσωπα He, She, It, They. Το ίδιο λοιπόν μπορεί να γίνει για όλους τους χρόνους.
Τα ρήματα που θα βρείτε είναι: read, write, watch, sit, sleep, cook, eat, drink, play, walk, run, jump, dance, sing, swim, fly, climb, give, talk, listen, laugh, cry, buy, drive.
Για να τις εκτυπώσετε, απλά κατεβάστε το παρακάτω αρχείο Word, εκτυπώστε το μπρος πίσω (ώστε να βγουν σωστά οι λέξεις πίσω από τις εικόνες, έγχρωμο  σε μέγεθος χαρτιού Α4, πάχος χαρτιού 160 (το ακριβώς επόμενο μετά το απλό Α4) ώστε να βγει πιο παχύ εφόσον μιλάμε για κάρτες. Τέλος, κόψτε τις κάρτες (όχι ακριβώς πάνω στα χρωματιστά περιθώρια, καθώς όσο και να προσπάθησα δεν μου βγήκαν με τόση ακρίβεια). Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να εκτυπώσετε μπρος πίσω, μπορείτε να κολλήσετε τις εικόνες με τις λέξεις όμως για καλύτερο αποτέλεσμα δώστε τα κάπου να σας τα εκτυπώσουν. Εμένα μου κόστισε 3,5 ευρώ.
Οι κάρτες μπορούν να διαμορφωθούν από καθηγητές άλλων γλωσσών εάν απλά επεξεργαστείτε το αρχείο και αλλάξετε τις λέξεις.
Εάν σας φαίνονται στο αρχείο οι λέξεις ανάποδα σε σχέση με την εικόνα, είναι για να βγεί σωστά αν το εκτυπώσετε μπρος πίσω όπως σας προτείνω.
Ελπίζω να σας φανούν χρήσιμες. Άλλωστε είναι καλή λύση ακόμα και του τελευταίου πεντάλεπτου στο μάθημα.
 




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου