Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

2016 Organiser Competition!!!


Στον προηγούμενο διαγωνισμό του Teacherries πήρα τόσο πολλά ενθαρρυντικά και υποστηρικτικά μηνύματα από όλους σας, κάτι το οποίο με χαροποίησε ιδιαίτερα και ενίσχυσε τον ενθουσιασμό μου γιαυτό που κάνω. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να δώσω ένα ακόμα μικρό δωράκι νωρίτερα από ότι είχα αρχικά προγραμματίσει.
Όπως και την προηγούμενη φορά, το δωράκι μου είναι κάτι μικρό που ο καθένας από εσάς μπορεί να αποκτήσει και μόνος τους, σας το δίνω όμως με αγάπη θέλοντας έτσι να εκφράσω για ακόμα μια φορά την ευγνωμοσύνη μου για την στήριξη σας και την εκτίμηση μου προς την δουλεία που κάνετε. Το δωράκι μου είναι ένα ημερολόγιο 2016 ώστε να οργανώσετε τα μαθήματα σας και όχι μόνο. Μαζί με το ημερολόγιο σας στέλνω μολύβι, σβήστρα και ξύστρα. Για να πάρετε μέρος γράψτε μου το ονοματεπώνυμο, το e-mail σας και την λέξη Διαγωνισμός στο πλαίσιο Contact Emma που βρίσκεται στα δεξιά του blog. Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει μια εβδομάδα (μέχρι την επόμενη Πέμπτη 26 Νοεμβρίου)  και ο νικητής ή η νικήτρια θα ανακοινωθεί την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου. Καλή επιτυχία σε όλους!! 

2 σχόλια :