Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Elf Yourself...



Μια δραστηριότητα που ξετρέλανε τα μικρά και εμένα στην τάξη μου αλλά και τους γονείς που θαύμασαν το αποτέλεσμα...
Γίναμε λοιπόν κι εμείς ξωτικά με έναν πολύ εύκολο τρόπο που δεν μας κόστισε τίποτα. Εκτύπωσα σχέδια ξωτικών που βρήκα στο ίντερνετ , κάποια από αυτά θα βρείτε παρακάτω και μπορείτε να τα κατεβάσετε και να τα εκτυπώσετε. Οι μικροί μου μαθητές τα έβαψαν με χρώματα τις επιλογής τους. Έπειτα τους έβγαλα φωτογραφίες (μόνο το πρόσωπο για να βγει το μέγεθος κατάλληλο) και τις εκτύπωσα έγχρωμες. Κόψαμε τα βαμμένα ξωτικά και τις φωτογραφίες και τα κολλήσαμε όπως φαίνεται στις φώτο. Μετά τα κρεμάσαμε και στολίσαμε με αυτά τους διαδρόμους του σχολείου μας. Για ευνόητους λόγους έχω θολώσει τα προσωπάκια των παιδιών όμως έχω αφήσει το δικό μου ώστε να καταλάβετε ακριβώς την διαδικασία.












Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου