Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

My Favourite Alphabet and Letter Sounds Videos...


Η αρχή της νέας σχολικής χρονιάς πλησιάζει και ένα είναι το σίγουρο... Όλοι εμείς που διδάσκουμε young learners θα ασχολοηθούμε με το αλφάβητο και τους ήχους των γραμμάτων, τα γνωστά Phonics.
Όπως οι περισσότεροι πλέον καθηγητές ξένων γλωσσών, έτσι κι εγώ, προσπαθώ να οργανώσω ένα μάθημα πιο διασκεδαστικό για τα παιδιά. Έτσι τα βίντεο είναι αναπόσπαστο κομμάτι του μαθήματος μου. Παρακάτω σας έχω τα 4 αγαπημένα μου βίντεο σχετικά με το αλφάβητο και τα phonics. Enjoy!!!


To Fun with phonics από PinkFong...

H αγαπημένη Peppa με την Super British προφορά...                                                                              
Τα λατρεμένα μου Alphablocks... Θα σας ενθουσιάσουν...                                                                  
Το Phonics Chant.. Ζητήστε από τα παιδιά να επαναλαμβάνουν...                                

2 σχόλια :