Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Board Games in the Classroom!!!

Μια από τις πιο αγαπημένες μου συνήθειες είναι να φέρνω επιτραπέζια παιχνίδια από το σπίτι μου στην τάξη. Λατρεύω τα επιτραπέζια και επειδή στο σπίτι μας παίζουμε συχνά φροντίζουμε να αγοράζουμε συχνά νέα παιχνίδια, μικρά ή μεγαλύτερα. Στην τάξη λοιπόν, κάθε φορά που έχουμε επανάληψη είναι και μια καλή ευκαιρία για board game.
Για παράδειγμα τις προάλλες θέλησα να δουλέψω στην Elementary A μου τα irregular verbs και το έκανα με την βοήθεια του Score 4, χώρισα λοιπόν την τάξη μου σε δύο ομάδες, τοποθέτησα το παιχνίδι στο τραπέζι μας και ζήτησα από τα παιδιά μου να έρχεται κάθε φορά ένας από κάθε ομάδα μπροστά (η διαδικασία φαίνεται και στις παρακάτω φωτογραφίες). Τους ζητούσα να μου πουν τον Past Simple ανώμαλων ρημάτων και αν απαντούσαν σωστά τότε είχαν την ευκαιρία να τοποθετήσουν τα πούλια της ομάδας τους ώστε να φτιάξουν 4 στην σειρά. Τελικά νίκησαν τα κορίτσια. Παλιότερα θέλοντας να κάνω επανάληψη στο λεξιλόγιο του κεφαλαίου  έφερα στην τάξη το αγαπημένο μου Monster Memory Game που βλέπετε στην εικόνα παραπάνω. Τα παιδιά έπαιζαν ένας προς έναν και για να γυρίσουν καρτούλες ώστε να βρουν περισσότερα ζευγάρια από τον άλλο παίκτη έπρεπε να μου πουν τι είναι αυτό στην εικόνα ή την κάρτα που τους έδειχνα. Μέχρι στιγμής έχω καταφέρει να προσαρμόσω στο μάθημα μου την πλειοψηφία των παιχνιδιών μου. Άλλες φορές με σκοπό την επανάληψη λεξιλογίου ή γραμματικής (irregular verbs, plural, pronouns, comparatives-superlatives και πολλά άλλα) και άλλες φορές ζητώντας τους να φτιάξουν δικές τους προτάσεις στα Αγγλικά. Ψάξτε λοιπόν τα ντουλάπια σας, τα δωμάτια στο πατρικό σας και οργανώστε ένα παιχνίδι στην τάξη. Εάν θέλετε μπορώ με e-mail να σας πω από που προμηθεύομαι μικρά πάμφθηνα επιτραπέζια αρκεί να μου το ζητήσετε γράφοντας μου στο Facebook  ή στην φόρμα επικοινωνίας του blog. Να θυμάστε πως είναι σημαντικό να περιμένουν πάντα κάτι τα παιδιά από εσάς, κάτι διαφορετικό που θα κάνει το μάθημα ξεχωριστό. Θέλει λίγο περισσότερο κόπο, όμως αξίζει.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου