Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Teacher Evaluation by Students!!!


Τώρα που η σχολική χρονιά πλησιάζει προς το τέλος, αποφάσισα να κάνω κάτι που ήθελα εδώ και καιρό. Έφτιαξα την παρακάτω φόρμα αξιολόγησης με σκοπό να την δώσω στους μαθητές μου και να μάθω πως βλέπουν το μάθημα μου και εμένα σαν καθηγήτρια.
Να καταλάβω επίσης τι θα ήθελαν να αλλάξω στο μάθημα, στην τάξη, στην συμπεριφορά μου κ.λ.π. Για να το κάνω πιο εύκολο πρόσθεσα smileys ώστε να χρωματίσουν αυτό που αντιπροσωπεύει καλύτερα την άποψη τους. Πρόσθεσα και κάποιες ερωτήσεις τις οποίες όμως ξεκαθάρισα πως δεν είναι απαραίτητο να απαντήσουν (εάν δεν θέλουν να καταλάβω τον γραφικό τους χαρακτήρα). Τους ζήτησα να είναι όσο πιο ειλικρινείς μπορούν διότι , προς μεγάλη μου χαρά, η σχέση μου με τους μαθητές μου σε προσωπικό επίπεδο είναι πολύ καλή (ή τουλάχιστον έτσι καταλαβαίνω). Τους εξήγησα πως είναι σημαντικό για μένα να γράψουν πραγματικά την γνώμη τους και πως αυτό είναι κάτι που θα με βοηθήσει να εξελιχθώ και να γίνω καλύτερη. Πολλά παιδιά με ρώτησαν αν μπορούν να απαντήσουν στα Ελληνικά και φυσικά δεν τους το αρνήθηκα, άλλωστε ο σκοπός μου είναι άλλος. Πήρα μαζί μου στην τάξη ένα μεγάλο κουτί όπου τα παιδιά θα τοποθετούν την αξιολόγηση τους και θα το ανοίξω όταν με το καλό τελειώσουν τα μαθήματα μας την επόμενη εβδομάδα. Σκέφτομαι να φτιάξω και ένα ευκολότερο, ίσως στα Ελληνικά, για τους μικρότερους μαθητές μου. Εάν σας ενδιαφέρει να δώσετε στους μαθητές σας την παρακάτω φόρμα αξιολόγησης, απλά κατεβάστε την. Μπορείτε να την κατεβάσετε σε αρχείο Word και μπορείτε να την επεξεργαστείτε και να αλλάξετε ότι νομίζετε πως δεν ταιριάζει στην δική σας περίπτωση (εάν για παράδειγμα είστε άντρας συνάδελφος να αλλάξετε τα pronouns). Ελπίζω πραγματικά να σας φανεί χρήσιμο. Για οποιαδήποτε απορία ή δυσκολία γράψτε μου στην φόρμα επικοινωνίας του blog.
DOWNLOAD HERE FOR FREE

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου