Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

Kick The Cup!!!

 

Ένα πολύ απλό παιχνίδι που ανακάλυψα πρόσφατα στο Internet και φυσικά αποφάσισα να το φτιάξω και για τις Junior A μου, τώρα που δουλεύουμε Alphabet είναι το Kick The Cup.
Για να το φτιάξω χρειάστηκα μόνο πλαστικά ποτηράκια (3) , τα γνωστά μου μαγνητογραμματάκια (ρωτήστε με στο Contact Emma και θα σας πω από που τα έχω προμηθευτεί), blu tack για να κολλάω κάθε φορά τα γράμματα που θέλω, και μια Anti-stress μπαλίτσα. Μπορούμε να το παίξουμε με δύο διαφορετικούς τρόπους. Μπορούμε να ζητήσουμε από το παιδί να πετύχει πετώντας ή κλωτσώντας την μπάλα το γράμμα που του δίνουμε ή να του ζητήσουμε να πετύχει ένα γράμμα και έπειτα να μας πει ποιο είναι. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες έκανα το ίδιο και με αριθμούς. Απλό και διασκεδαστικό παιχνιδάκι, από αυτά που έχω μόνιμα στο ντουλάπι της τάξης μου έτοιμο για χρήση. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου