Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

Our Town Project!!!



Στο σημερινό μου post σας έχω ένα όμορφο και απλό project που δημιούργησαν οι μαθητές της Junior B μου, με σκοπό να αξιοποιήσουμε το λεξιλόγιο που μάθαμε στην τάξη το τελευταίο διάστημα.
Το λεξιλόγιο είχε φυσικά να κάνει με την πόλη μας και καθώς στο τελευταίο στάδιο του Lesson Plan μου δίνω συνήθως στους μαθητές μου την ευκαιρία να δημιουργήσουν κάτι σε σχέση με όσα έχουμε μάθει καταλήξαμε στην παραπάνω ιδέα. Εκτύπωσα λοιπόν για τα παιδιά διάφορα κτήρια, μαγαζιά, μια εκκλησία, σπίτια, σχολείο, δέντρα και πινακίδες τα παιδιά τα χρωμάτισαν, τα έκοψαν, έγραψαν τις λέξεις πάνω στα κτήρια και στις πινακίδες και κόλλησαν πόρτες και παράθυρα. Η ιδέα να βάλουμε τις όμορφες φατσούλες τους μέσα στην πόλη μας ήταν δική τους. Εγώ απλά τους φωτογράφισα, έφτιαξα τα ανθρωπάκια που θα δείτε παρακάτω, τα εκτύπωσα και τα έκοψα. Κολλήσαμε όλα τα κτήρια, τις πινακίδες, τα δέντρα και τους "κατοίκους" σε έναν άδειο τοίχο του σχολείου μας και έτοιμη η μικρή μας πόλη την οποία βλέπετε στην επόμενη φωτογραφία.
Τα κτήρια και τις πινακίδες τα βρήκα στο  Google Pictures, τα σπίτια όμως και το σχολείο τα πήρα από το http://learncreatelove.com/ .Μπορώ να σας στείλω τα πάντα αρκεί να μου γράψετε στο πλαίσιο Contact Emma. 
Bye for now!!!!!




4 σχόλια :