Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

Rolling Emotions!!!


Στην προσπάθεια μου να διδάξω στους μικρούς μου μαθητές, όπως πάντα με διασκεδαστικό τρόπο, τα επίθετα που συναντήσαμε στα βιβλία μας και αφού έψαξα στο internet και είδα τι υλικό έχω διαθέσιμο στην μαγική μου τσάντα, κατέληξα στην όμορφη αυτή ιδέα.
Ζάρια τα οποία γράφουν στις έξι πλευρές τους επίθετα (συναισθήματα) συγκεκριμένα happy, sad, angry, tired, surprised, scared και ζάρια που γράφουν ονόματα ουσιαστικών όπως man, woman, boy, girl, elephant, mouse και ότι άλλο θέλω. Βρήκα και έφτιαξα ένα αρχείο με Smileys ένα για το κάθε συναίσθημα, τα οποία εκτύπωσα και έκοψα. Το αρχείο σας το έχω ανεβάσει παρακάτω και εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τα ίδια emotions δεν έχετε παρά να το κατεβάσετε. Έπειτα βρήκα στο τεράστιο πακέτο με τις flashcards μου, τις κάρτες που αντιστοιχούν στα ουσιαστικά των ζαριών μου. Οι μαθητές μου έριχναν το ζάρι με τα συναισθήματα μαζί με το ζάρι των ουσιαστικών και ανάλογα με το αποτέλεσμα έπρεπε να τοποθετήσουν το σωστό smiley στο σωστό πρόσωπο. Για παράδειγμα, εάν το αποτέλεσμα των ζαριών έδειχνε angry girl το παιδί τοποθετούσε την θυμωμένη φατσούλα στο πρόσωπο του κοριτσιού. Μέχρι το τέλος του παιχνιδιού, τα παιδιά γνώριζαν όλα τα συναισθήματα χωρίς να το καταλάβουν. Εάν θέλετε να μάθετε από που προμηθεύτηκα τους τόσο χρήσιμους κύβους, στείλτε μου στο πλαίσιο Contact Emma.







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου