Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Comparing the Avengers!!!

                            
Αυτή την εβδομάδα μαθαίνουμε Comparative και είναι μια καλή ευκαιρία για Speaking. Η παραπάνω ιδέα μου ήρθε όταν θυμήθηκα κάτι κάρτες ηρώων/ αυτοκινήτων κλπ που είχαμε μικροί και με βάση τα χαρακτηριστικά τους, συγκρίναμε και ανταλλάσσαμε με τους φίλους μας. Αγαπώ τους Avengers (αγαπημένος μου ο Thor) και έτσι αποφάσισα να κάνω κάτι αντίστοιχο ώστε να δώσω την δυνατότητα στους μαθητές μου να συγκρίνουν, να παίξουν, να μιλήσουν και φυσικά να μάθουν.
 Με δεδομένο τον ελάχιστο χρόνο που έχω πια στην διάθεση μου,έφτιαξα αυτές τις στραβοκομμένες κάρτες τις οποίες θα πάρω σήμερα στην τάξη. Τα χαρακτηριστικά των ηρώων δικής μου επινόησης, οπότε μπορείτε να τα αλλάξετε. Οι μαθητές μου μπορούν να κάνουν όσες συγκρίσεις θέλουν είτε βλέποντας τα χαρακτηριστικά στο πίσω μέρος της κάρτας είτε βλέποντας απλά τις εικόνες. Στο παρακάτω link θα βρείτε το δωρεάν αρχείο και μπορείτε να το κατεβάσετε και να το χρησιμοποιήσετε. Αν σας φανεί χρήσιμο δεν θέλω ευχαριστώ, ένα follow στο instagram account του Teacherries_blogspot είναι αρκετό 😁😁😁😁😁


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου