Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

DIY Mother's Day Canvas Craft

Για την φετινή γιορτή της μητέρας   
(Κυριακή 12 Μαίου)  επέλεξα την κατασκευή παραπάνω ως δώρο για τις μανούλες των μικρών μου μαθητών.
Τους φωρογράφισα στην τάξη ζητώντας τους να σηκώσουν το ένα χέρι ψηλά σαν να κρατούν μπαλόνι, εκτύπωσα και έκοψα τις φωτογραφίες. Αγόρασα καμβαδάκια (3 για 1.50€ από το γνωστό παιχνιδοκατάστημα) και το ζωγράφισα με τέμπερες. Έπειτα έκοψα ένα σύννεφο και το κόλλησα μαζί με την φωτογραφία.  Κόλλησα ένα μικρό κορδονάκι ώστε να φαίνεται το φεγγάρι σαν μπαλόνι και έγραψα στο σύννεφο ' I love you to the moon and back, mommy'. Την ιδέα 'έκλεψα' από την αγαπημένη μου φίλη Ράνια (5 ετών) η οποία, στο σχολείο της ,έφτιαξε κάτι αντίστοιχο γράφοντας ' Μαμά σ'αγαπώ ώς τον ουρανό'. Στις junior A τάξεις μου το φτιάξαμε αποκλειστικά με χαρτόνι ( φώτο παρακάτω ).
Και ναι, παραπάνω είναι αυτό που έφτιαξα εγώ για τον εαυτό μου... Εμ! Η κόρη μου για μένα ήθελα να πω! 
                 Happy Mother's Day!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου