Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2019

Classroom Rules Sentence Building & Poster!

 

Λατρεμένοι μου συνάδελφοι, τέλος τα μπανάκια, τα ανέμελα πρωινά και απογεύματα, τα ατελείωτα βράδια παρέα με το Netflix, τα κοκτέιλ τα καλοκαιρινά και τόσα άλλα που εγώ δεν έκανα φέτος το καλοκαίρι. Ε καλά υπερβολική πάντα.. Από μπάνια και νέτφλιξ καλά τα πήγα.
Επιστροφή στις τάξεις μας, επισήμως σήμερα για μένα. Καθώς, λοιπόν, πάντα προσπαθώ να βάλω κανόνες στην τάξη και να εξηγήσω διαδικασίες από την πρώτη κιόλας μέρα ( και ασχολούμαι με αυτό για 2 με 3 περίπου εβδομάδες), έφτιαξα για το πρώτο μου μάθημα ένα μίνι παιχνίδι και ενα πόστερ για την πόρτα μας.
Φέτος θα έχω μεγαλύτερα παιδιά κι έτσι δεν ήθελα το κλασσικό μου 'συμβόλαιο' το οποίο κάθε χρόνο υπέγραφαν τα πανέμορφα τζουνιοράκια μου (κλαψ). Έφτιαξα με μίνι ξυλάκια χειροτεχνίας το 'puzzle' και θα ζητήσω από τα παιδιά να τα βάλουν σε σειρά ωστε να δημιουργήσουν τους κανόνες. Στα μικρότερα παιδιά θα δείξω πρώτα την αφίσα και αφού διαβάσουμε τους κανόνες θα την κρύψω και θα τους ζητήσω να θυμηθούν και να φτιάξουν τους κανόνες.Το πόστερ το έφτιαξα χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή στο κινητό μου και την εκτύπωσα στο μέγεθος που ήθελα. Θα μείνει στην πόρτα της τάξης μου όλη τη χρονιά. 
Ευκολάκι ε; 
More to come!
Καλή σχολική χρονιά σε όλους! 
Emma




1 σχόλιο :

  1. Για να μειώσετε τον θόρυβο και να σας βοηθήσουμε να εξασφαλίσετε χρηματοδότηση για την επιχείρησή σας και τα προσωπικά σας δάνεια, θα συστήσω τον κ. Benjamin Lee για επιχειρηματικά και προσωπικά δάνεια.
    Παρακαλώ στείλτε email στο: 247officedept@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή