Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Letter Beans!!!

Τα φασόλια που δεν έβραζαν με τίποτα έγιναν 3 πολύ ωραία παιχνιδάκια για την τάξη μου...
Για τους περισσότερους έχει περάσει η περίοδος διδασκαλίας του αλφάβητου μιας και είναι ήδη Φεβρουάριος, όμως εγώ που ξεκίνησα τώρα στα Pre-Junior μου το ABC, έπρεπε να βρω μερικές ακόμα διασκεδαστικές δραστηριότητες. Έτσι έγραψα πάνω στα φασόλια γράμματα με μαρκαδόρο ( όλα τα κεφαλαία και μικρά) και ορίστε 3 παιχνίδια που παίξαμε στην τάξη...

1) Το πρώτο φαίνεται στην φωτογραφία. Εγώ μπέρδεψα τα φασόλια και τα παιδιά συνεργάστηκαν ώστε να ενώσουν κεφαλαία και μικρά...



2) Για το δεύτερο έκοψα ένα ρολό από χαρτί υγείας στη μέση, Έγραψα πάνω στο πρώτο ένα κεφαλαίο γράμμα και στο δεύτερο ένα μικρό. Τα παιδιά έπρεπε στη συνέχεια να ξεχωρίσουν όλα τα κεφαλαία γράμματα από τα μικρά... Εύκολο;
3) Για το τρίτο έγραψα σε φορμάκια για σοκολατάκια μιας χρήσης τα κεφαλαία γράμματα και τα παιδιά έβαζαν μέσα το αντίστοιχο μικρο.
Τέλος, δύο συμβουλές... Πρώτον επιλέξτε μεγάλα φασόλια γιατί εμένα με τα μέτρια μου πήρε μια αιωνιότητα να γράψω τα γράμματα. Δεύτερον, να είστε εκεί καθ'όλη τη διάρκεια των παιχνιδιών για να μην μπει στον πειρασμό κάποιο παιδάκι να δοκιμάσει κανένα..
Για περισσότερες δραστηριότητες σχετικά με το αλφάβητο δείτε και εδώ ABC Games




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου