Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Balloon Tennis...

Ένα τέλειο και πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι για την τάξη είναι το Balloon Tennis. Μια ιδέα που ανακάλυψα στο διαδίκτυο και μου άρεσε πολύ. Φυσικά την έχω δοκιμάσει στην τάξη όπως όλες και μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως έγινε ένα από τα αγαπημένα παιχνίδια των μαθητών μου.
Για να το φτιάξω χρειάστηκα μόνο δύο χάρτινα πιάτα, δύο γλωσσοπίεστρα τα οποία κόλλησα στα πιάτα με σελοτέιπ ώστε να μοιάζουν με ρακέτες και φυσικά ένα μπαλόνι. 
Δίνω στα παιδιά μια κατηγορία π.χ φαγητό και το παιχνίδι ξεκινά. Το παιδί που έχει το μπαλόνι ξεκινά χτυπώντας το προς το άλλο παιδί και λέγοντας μια λέξη που ανήκει στην κατηγορία  π.χ κοτόπουλο (στα αγγλικά ή σε όποια γλώσσα διδάσκετε). Ο δεύτερος παίκτης πρέπει να χτυπήσει πίσω το μπαλόνι λέγοντας μια ακόμα λέξη και τελικά χάνει αυτός που θα χτυπήσει το μπαλόνι χωρίς να έχει βρει λέξη. Είναι γρήγορο και απαιτητικό παιχνίδι οπότε καλό είναι να το παίξετε με παιδιά που ξέρουν ήδη αρκετές λέξεις. Για μικρότερα επίπεδα μπορείτε να τους ζητήσετε να μετράνε ή να λένε το αλφάβητο την ώρα που παίζουν.  Είμαι σίγουρη πως θα βρείτε κι άλλους τρόπους να το παίξετε. :)


2 σχόλια :

  1. τέλειο,θα το κανω και θα πω εντυπωσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσετε οπωσδήποτε.. Στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς έβαλα τους μαθητές μου να γράψουν τι τους έμεινε αξέχαστο και οι περισσότεροι έγραψαν το Balloon Tennis...:)

      Διαγραφή