Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Five Senses Game...

Ένα ωραίο παιχνιδάκι που έχω παίξει στην τάξη με τα παιδιά είναι αυτό των 5 αισθήσεων...
Το διάλεξα επειδή σαν παιδί το είχα λατρέψει όταν το παίξαμε στην τάξη ( μάλιστα μου είχε τύχει να δοκιμάσω βανίλια και φυσικά το μάντεψα αμέσως). Έφερα λοιπόν από το σπίτι μου τα παρακάτω ...
 
Για τη γεύση : ζάχαρη, μπισκότα, λεμόνι
Για την αφή: χαρτονόμισμα, κούκλα, γάντι
Για την όσφρηση: κανέλα, καφέ, πορτοκάλι 
Για την ακοή : βίντεο με ήχους ζώων (θα το βρείτε παρακάτω)
Για την όραση : εικόνες κομμένες ή θολές για να μαντέψουν το κρυμμένο αντικείμενο (παραδείγματα παρακάτω) 
Φυσικά εγώ διάλεξα πράγματα που τα παιδιά γνώριζαν στα αγγλικά και αυτό που διδάχτηκαν είναι οι εκφράσεις : 

It tastes like...
It feels like...
It smells like...
It sounds like...
It looks like...

Εννοείται πως τα παιδιά λάτρεψαν αυτό το μυστήριο.
Επίσης όπως βλέπετε από την εικόνα παραπάνω εγώ δεν συμμετείχα καθώς τα ίδια τα παιδιά έδιναν στον συμμαθητή τους να φάει, να μυρίσει κλπ.
Να θυμάστε πως για τις αισθήσεις της γεύσης, της ακοής, της όσφρησης και της αφής χρειάζεται να τους κλείσετε τα μάτια με μαντήλι. 
Παρακάτω θα βρείτε το βίντεο που χρησιμοποίησα για την ακοή και παραδείγματα για την όραση. Αξίζει να το δοκιμάσετε...


(Κατέβασα μια εικόνα και την έκοψα μόνη μου με το Picture Manager και στα παιδιά έδειξα την πρώτη)

( Έψαξα στο google θολές εικόνες- blurred flower)





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου