Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Cute Christmas Treats!!!

Κάθε χρόνο στο τελευταίο μάθημα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων δίνω στους μαθητές μου ένα μικρό συμβολικό δωράκι, έτσι για το καλό..
Μέχρι στιγμής έχω δώσει μολύβια, σβήστρες, στολίδια και πολλά άλλα που με χαρά μου αγοράζουν οι άνθρωποι της σχολής στην οποία εργάζομαι. Φέτος, είπα να δημιουργήσω κάτι μόνη μου και με την βοήθεια της αγαπημένης μου Αιμιλίας κατέληξα στην γλυκιά και εύκολη αυτή ιδέα.. Για τα παραπάνω μπισκοτο-χιονανθρωπάκια λοιπόν χρειαζόμαστε μικρά σακουλάκια μέσα στα οποία τοποθετούμε τρία στρόγγυλα μπισκότα της επιλογής μας. Επίσης χρειαζόμαστε κόκκινο και μαύρο χαρτόνι για τα καπελάκια, πορτοκαλί χαρτόνι για τις μύτες, κόκκινη κορδέλα για κασκόλ και ανεξίτηλο μαρκαδόρο για μάτια, μύτη και κουμπιά
Τα μπουμπούκια μου θα ξετρελαθούν. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου