Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

Make a Crazy Face!!!

 Καλή χρονιά φίλοι μου και κυρίως καλή επιστροφή στις τάξεις και τους μαθητές σας.. Την Παρασκευή που μας πέρασε επέστρεψα κι εγώ στην δική μου τάξη. Προσπαθώντας να βρω μια δημιουργική ιδέα για να διδάξω στους μαθητές μου της Pre-Junior το νέο τους λεξιλόγιο, που δεν ήταν άλλο από τα μέρη του προσώπου, και αφού έψαξα στο διαδίκτυο για ώρα, κατέληξα σε αυτή την ωραία ιδέα..
Έφτιαξα, λοιπόν, το πινακάκι της εικόνας για να παίξουμε με τα παιδιά φτιάχνοντας Crazy Faces. Για το παιχνίδι μας εκτύπωσα την παραπάνω εικόνα (Make a Crazy Face) για τον κάθε μαθητή μου ξεχωριστά. Χρειαστήκαμε μία κόλλα Α4 για το κάθε παιδί, πάνω στην οποία σχηματίσαμε κύκλους χρησιμοποιώντας ένα μεγάλο ποτήρι, ώστε να μοιάζουν με προσωπάκια όπως αυτά της παρακάτω εικόνας.

Επίσης χρειαστήκαμε ψαλίδι, κόλλα και ένα ζάρι. Για την ακρίβεια εγώ χρησιμοποίησα ένα διαδικτυακό ζάρι το οποίο βρήκα στο http://freeonlinedice.com/#dice και τα παιδιά 'έριχναν' με την βοήθεια του διαδραστικού πίνακα.
Όπως φαίνεται και στην εικόνα της ανάρτησης, κάθε πλευρά του ζαριού αντιστοιχεί σε διαφορετικά μάτια, μύτη κ.λ.π. Έτσι τα παιδιά με την πρώτη ζαριά έκοβαν και κολλούσαν στο πρώτο προσωπάκι τα μάτια που τους έτυχαν, στην δεύτερη την μύτη και πάει λέγοντας. Στο τέλος του παιχνιδιού είχαμε δυο τρελούτσικα προσωπάκια έτοιμα και οι μαθητές μου το διασκέδασαν πολύ ενώ παράλληλα έμαθαν τα μέρη του προσώπου. Μπορείτε να εκτυπώσετε την εικόνα έγχρωμη ή ασπρόμαυρη και να την χρωματίσουν οι μαθητές σας.. Σύντομα θα σας αναρτήσω φωτογραφίες με το αποτέλεσμα. Τα Face Parts που μας περίσσεψαν, τους τα έδωσα στο σπίτι ώστε να δημιουργήσουν και άλλα Crazy Faces.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου