Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

There is- There are Practice!!

Η σημερινή ανάρτηση έχει να κάνει με μια απλούστατη και διασκεδαστική δραστηριότητα την οποία ετοίμασα για την τάξη μου (Junior A) ώστε να δουλέψουμε και να κατανοήσουμε καλύτερα τα There is - There are, μια και το μάθημα μου γίνεται πάντα μόνο στην Αγγλική γλώσσα που σημαίνει πως δεν τους μεταφράζω, ούτε εξηγώ πότε χρησιμοποιείται το κάθε τι.
Με τρόπους όπως αυτός λοιπόν πετυχαίνω να κατανοήσουν αλλά και να χρησιμοποιήσουν το γραμματικό φαινόμενο ή το λεξιλόγιο που δουλεύουμε χωρίς την χρήση της μητρικής γλώσσας είτε από εμένα είτε από το παιδί. Όπως βλέπετε και από την παραπάνω εικόνα, γέμισα ένα απλό κουτί (ζωγραφισμένο από την υπέροχη μαθήτρια μου Ελένη) με ότι βρήκα στην σχολή που εργάζομαι. Τοποθέτησα μέσα βιβλία, μολύβια, CD, puppets των ηρώων του βιβλίου μας, μία ομπρέλα, χάρτινα δεντράκια, ένα τετράδιο, μια κάμερα, μερικές φωτογραφίες και τόσα άλλα φροντίζοντας να τοποθετώ πράγματα τα οποία τα παιδιά γνωρίζουν στα Αγγλικά. Ξεκίνησα εγώ, βγάζοντας ένα πράγμα και λέγοντας 'There is a ... in the box' και έπειτα έβγαλα δύο ίδια αντικείμενα λέγοντας 'There are two ...... in the box'. Οι μαθητές μου σηκώνονταν μόνοι ή σε ομάδες, έψαχναν το κουτί και μας έλεγαν τι βρήκαν. Ήταν τόσο διασκεδαστικό και παράλληλα τα παιδιά έμαθαν, έπαιξαν και μίλησαν στην Αγγλική Γλώσσα χωρίς καν να το καταλάβουν. 






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου