Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

The Great Pencil Challenge!!!

Να 'μαι λοιπόν στην πρώτη μου ανάρτηση για την νέα σχολική χρονιά. Κατά την διάρκεια της έρευνας και αναζήτησης  νέων ιδεών για τις τάξεις μου το καλοκαιράκι, έπεσα πάνω σε αυτή τη φανταστική για μένα ιδέα.
Κι αν δεν έχω αγοράσει μολύβια, σβήστρες και γενικά προμήθειες για την τάξη μου όλα αυτά τα χρόνια που εργάζομαι, άλλωστε οι αγορές αυτές είναι ξεκάθαρα από τις πιο αγαπημένες μου. Αυτό που συμβαίνει με τα μολύβια όμως είναι απίστευτο. Κάθε τρίμηνο αγοράζω και το επόμενο μου έχουν απομείνει 2-3 'κακομούτσουνα' και μικροσκοπικά μολύβια. Οι μαθητές μου έχουν την τάση να μου ζητούν συνέχεια μολύβια, ακόμα κι αν έχουν, και φυσικά τους δίνω. Φέτος θέλω να δω τι θα περισώσω αφού εφαρμόσω αυτή την τέλεια ιδέα. The Great Pencil Challenge, πόσο περισσότερο δηλαδή μπορεί κάποιο παιδί να κρατήσει το μολύβι του. Έχω αγοράσει ίδια μολύβια, τα έχω αριθμήσει όπως φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία και θα ζητήσω από τους μαθητές μου να διαλέξουν έναν αριθμό που θα αντιστοιχεί στο μολύβι τους. Θα το χρησιμοποιούν όταν το χρειάζονται και στο τέλος του μαθήματος θα το επιστρέφουν στην θέση τους για να το έχουν πάλι την επόμενη φορά. Ο σκοπός μου είναι κυρίως να γίνουν περισσότερο υπεύθυνοι με τα σχολικά τους αντικείμενα και όχι τόσο να κόψω από τα έξοδα. Ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει την συγκεκριμένη ιδέα με όποιον τρόπο επιθυμεί, γενικά όμως πιστεύω πως θα δουλέψει. Καλή σχολική χρονιά σε όλους μας λοιπόν, όμορφη και δημιουργική.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου