Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

Win a Teacher Survival Kit!!



Η σχολική χρονιά ξεκίνησε και το Teacherries γιορτάζει τα 3 χρόνια από την πρώτη του ανάρτηση με έναν διαγωνισμό για όλους εσάς που το αγαπήσατε έστω και λίγο. Το δώρο μας είναι ένα Teacher Survival Kit το οποίο περιέχει πολλά απαραίτητα για την χρονιά που μόλις ξεκίνησε.
Το Kit περιέχει 10 μολύβια, σβήστρα, μίνι μαρκαδόρους, ένα σημειωματάριο, αυτοκόλλητα για κάθε μέρα αλλά και για το αγαπημένο μου Halloween, ένα αντισηπτικό τζελ χεριών, χαριτωμένα χαρτομάντηλα και φυσικά το υπέροχο βαλιτσάκι που περιέχει όλα αυτά. Εάν έχουμε νικήτρια και όχι νικητή θα λάβει και ένα βερνίκι νυχιών από την αγαπημένη μου Lorin Cosmetics ( τι εννοείς δεν είναι απαραίτητο για την σχολική χρονιά;). Στις παρακάτω φωτογραφίες θα δείτε τα περιεχόμενα του Kit.
Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη από τους άντρες συναδέλφους που το δώρο μου είναι λιγουλάκι girly αλλά είμαι ένα κοριτσάκι που περιμένει ένα μικρότερο κοριτσάκι σε λίγους μήνες και έτσι ζω στον ροζ μου κόσμο την περίοδο αυτή. Για να κερδίσετε βρείτε το Post στην σελίδα του Teacherries στο facebook ( κάνοντας κλικ εδώ → Teacherries Facebook ) κάντε like & share στο Post και είστε έτοιμοι.
Ο διαγωνισμός λήγει στις 5 Οκτώβρη που είναι και World Teacher's Day!! Καλή επιτυχία!!





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου