Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

Frankenstein Treats!!!






Ο μόνος τρόπος να σταματήσω με τα Halloween Treats είναι να αρχίσω τα Christmas Treats. Άλλωστε, είμαι κορίτσι που του αρέσει το φαγητό και αυτό βγαίνει προς τα έξω.
Η ιδέα για τα νέα μου Treats λοιπόν μου ήρθε όταν σε αναζήτηση μου στο διαδίκτυο βρήκα κρακεράκια ζωγραφισμένα σαν pumpkins και αρχικά αυτό ξεκίνησα να κάνω. Όμως όταν άνοιξα την συσκευασία είδα με απογοήτευση πως τα κρακεράκια μου δεν ήταν αρκετά 'πορτοκαλί' για να γίνουν ωραίες κολοκύθες. Έτσι, τα άφησα να τα φάμε εμείς. Τελικά όμως, σήμερα το πρωί μου ήρθε αυτή η ιδέα! Έχω δει τόσα που πραγματικά πλέον κοιμάμαι και ονειρεύομαι ιδέες για την τάξη μου. Απλά έκοψα πράσινο χαρτόνι (μπορείτε και πράσινη Α4) στο ορθογώνιο σχήμα των κράκερς, το ζωγράφισα Frankie και τα κόλλησα πάνω στο σακουλάκι με τα κρακερς. Διάλεξα Frankenstein γιατί ταιριάζει το ορθογώνιο σχήμα τους.
Happy Halloween once again! (Αν και δεν ορκίζομαι πως θα είναι το τελευταίο Halloween Post)






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου