Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018

World Teachers' Day Mini Gifts!!!


Στις 5 Οκτωβρίου είναι World Teachers' Day και ετοίμασα για τις συναδέλφους και συνεργάτιδες μου τα δωράκια της φωτογραφίας. Φέτος έχω μόνο γυναίκες συναδέλφους κι έτσι το δωράκι είναι λίγο girly. Την ιδέα την βρήκα στο Pinterest κατά τη διάρκεια της άδειας μητρότητας και την κράτησα αποθηκευμένη ώστε να την υλοποιήσω τώρα.
Το σακουλάκι περιέχει ένα βερνίκι νυχιών της αγαπημένης μου Lorin Cosmetics (ναι ναι τέτοια στέλνω και στις νικήτριες των διαγωνισμών μου), μια μίνι σοκολατίτσα και μερικές καραμέλες. Τα καρτελάκια τα έφτιαξα μόνη μου σε πρόγραμμα που βρήκα δωρεάν στο διαδίκτυο και απλά τα εκτύπωσα σε χαρτόνι. Τα σακουλάκια τα βρήκα στη γειτονιά σε κατάστημα με είδη συσκευασίας και τις κορδελίτσες σε κατάστημα με χάντρες, μαλλί για πλέξιμο κλπ. Περιμένω να τους τα δώσω σε λιγάκι στο πρώτο meeting  για την φετινή χρονιά. Πιστεύω πως θα χαρούν. Άλλωστε τα κορίτσια μου το αξίζουν και με το παραπάνω καθώς όχι μόνο με αντικατέστησαν επάξια πέρυσι που έλειψα για μήνες αλλά είναι και γενικότερα καταπληκτικές. Ακολουθούν περισσότερες φώτο.
Happy World Teachers' Day!!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου